13 Mart 2012 Salı

Çocuk Beslenmesi Sayfa 60

     Ben Faslı bir çocuğun annesiyim çocuğum benim geçmişte yaptığım hata yüzünden bu halde oğlum ali doğmadan önce çok içki içiyordum ama sonucunun böyle olacağını tahmin bile etmemiştim. Çocuğumun Faslı olduğunu öğrendiğimde yıkıldım o an orada bayılmışım ama çocuğum için ayakta kalmam gerekiyordu onun en çok bana ihtiyacı vardı.Ali doğduğunda onu kucağıma verdiklerinde sadece ağladım yüzü bizim ki gibi değildi bir değişiklik vardı bunun tek nedeni de bendim hepsi benim suçumdu.Ali 3 yaşına girene kadar çok zorluklarla karşılaşmadık oğlum konuşurken zorlanıyordu,ona bir şeyler öğretmek istediğimde anlayamıyordu.. Ali okula başladığında arkadaşları tarafından sevilmeyen,korkulan,dışlanılan bir çocuktu bu durumda onu ve bizi epeyce üzüyordu ali okula gitmemek istiyordu ama okumak zorundaydı bir şeyler öğrenmek için okumak zorundaydı, öğretmeni de alinin bu durumundan şikayetçiydi anlattıklarını anlamıyormuş,arkadaşlarını rahatsız ediyormuş sonunda aliyi okuldan aldık ona özel öğretmenler tuttuk bu durum ali için iyi oldu yavaş yavaş bir şeyler öğreniyordu o öğrendikçe mutlu oluyordu o zaman bende mutlu oluyordum ne olursa olsun nasıl olursa olsun o benim çocuğumdu bu hastalığı yüzünden onu atamazdım onu büyüttüm,ona baktım,ona sevgi,şefkat,mutluluk verdim onun için her şeyi yaptım şimdi ali eskisinden epeyce iyi evlenmeye karar verdi.. Siz siz olun benim yaptığım hataları yapmayın o kadar zor bir durum ki yaşamadan anlayamazsınız çocuğunuza hamileyken alkolden,sigaradan,eroinden uzak durun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder