12 Mart 2012 Pazartesi

Çocuk Ruh Sağlığı Sayfa 64

                                     Veliler İle Yaptığım Görüşme
 (Serpil teyzem ile yaptığım görüşme) 
Ben:Çocuğunuz okula isteklimi başladı?
Teyzem:Hayır istekli değildi.
Ben:Neden istekli değildi?
Teyzem:Benden ayrılmak istemiyordu okulun ilk haftası beni hiç bırakmadı bende onunla birlikte derslere girdim.
Ben:Çocuğunuzla bu konu hakkında hiç konuştunuz mu? 
Teyzem:Elbette konuştum bu işin böyle olmayacağını anlattım ona arkadaşlarının ağlamadığını,hiçbir arkadaşının annesinin okula gelmediğini söyledim oda bunu biraz düşünüp bana hak verdi ve benimle okula gitmeyi bıraktı artık okuldayken beni aramıyor.
Ben:Okuldan memnun mu? 
Teyzem:Evet okulunu çok seviyor.
Ben:Okula gitmek istemediği günler oldu mu?
Teyzem:Evet oldu ödevlerini yapmadığı zamanlar okula gitmek istemiyor,veya öğretmeni yaramazlık yapıyor diye ona kızıyormuş bu yüzdende bazı günler okula gitmek istemiyor.
Ben:Ödevlerini yapmaya istekli mi?
Teyzem:Matematik ödevini yapmayı seviyor ama diğer derslerinden olan ödevleri yapmak istemiyor.
Ben:Bu konu hakkında bana yardımcı olduğun için teşekkür ederim teyzeciğim.
Teyzem:Rica ederim tatlım yardımcı olabildiysem sevindim.
(Yan komşumuz ile yaptığım görüşme) 
Ben:Çocuğunuz okula isteklimi başladı?
Gülseren Abla:Evet istekli başladı zaten geçen senede anaokulunda olduğu için yabancılık çekmedi anaokuluna başlarkende beni bu konu hakkında zorlamamıştı okula alışması onun için çok kolay oldu.
Ben:Okuldan memnun mu?
Gülseren Abla:Okulu ile ilgili bir sorun yok okulunu seviyor ama arkadaşları ile anlaşamıyor.
Ben:Arkadaşları ile neden anlaşamıyor?
Gülseren Abla:Benim kızım paylaşmayı sevmez arkadaşlarıda bunun için onunla takılmak istemiyormuş.
Ben:Ama paylaşmak güzel birşey.
Gülseren Abla:Evet canım haklısın ama kızıma ne kadar anlatsamda anlamıyor.
Ben:Anladım,Okula gitmek istemediği günler oluyor mu?
Gülseren Abla:Kızım hasta olduğunda bile okula gitmek istiyor okulunu çok seviyor.
Ben:Ödevlerini yapmaya istekli mi?
Gülseren Abla:Matematik dersini yapmayı hiç sevmiyor ama zorla yaptırıyoruz.
Ben:Bu konu hakkında bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.
Gülseren Abla:Rica ederim canım.
NOT:Teyzemin oğlu:BERKE
          Komsumuzun kızı:SENA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder